السبت، 12 ديسمبر 2009

متخفش حبيبى أنا حاسة بيك






خايف من أية قولها



قلى بحبك من غير كسوف


قلى بحبك من غير قيود


متخفش حبيبى أنا حاسة بيك


متقولش أن حبك وهم وسراب


دة حبى ليك حكاية غرام




ضمنى بأحساسك وأحضنى بعنيك


دة من يوم لقاك قلبى نداك


ومن يوم مشفتك قلبى قالك


خد عمرى كلة ولا يغلاعليك


ياحياتى بحبك وفى القلب أنا شلتك


لاخر عمرى هفضل أحبك



وأهمسلك فى الليل الطويل


وأخدك من العمر الحزين


وأضمك فى القلب الحنين


وأقولك أحلى كلام


وأوصفلك أحلى غرام


وأوهبلك عمرى وحياتى


يا أغلى من كل حياتى



نفسى تحس نبض قلبى


نفسى تعيش عمرى الاتى


نفسى تقول وما تخبيش


عيشنى حبيبى وأوعى متقوليش


قولى بحبك ومع غيرك مش هعيش


قولى حبيبى ومتخفش


أنا حاسة بيك

هناك تعليقان (2):

Ahmed eldans يقول...

جميله جدا يايارا بجدا تسلم ايدك

وانا بهديكي الكلمات ديه

كم هي صعبة تلك الليالي
التي احاول ان اصل فيها اليك
اصل إلى شرايينك
الى قلبك
كم هي شاقة تلك الليالي
كم هي صعبة تلك اللحظات
التي ابحث فيها عن صدرك ليضم راسي
حبيبي
الشوق اليك يقتلني
دائما انت في افكاري
وفي ليلي ونهاري

صورتك
محفورة بين جفوني
وهي نور عيوني
عيناك تنادي لعيناي
يداك تحتضن يداي
همساتك تطرب اذناي
يا حبيبي
ايعقل ان تفرقنا المسافات
وتجمعنا الاهات
يا من ملكت قلبي ومهجتي
يا من عشقتك وملكت دنيتي
حبيبي
عندما انام
احلم انني اراك بالواقع
وعندما اصحو
اتمنى ان اراك ثانية في احلامي
اليك يا من احبك القلب
اليك يا من احتوتك العيون
اليك يا من اعيش لاجله
اليك يا من طيفك يلاحقني
اليك يا من ارى صورتك في كل مكان
في كتبي في احلامي في صحوتي
اليك يا من يرتعش كياني
من شدة حـبـيـبـي
الشوق الى روياك
فقط عند ذكر اسمك

هذا اقل ما استطيع التعبير عنه
لان حبك يزيد في قلبي كل لحظة
ولانك انت
كل شيئ في حياتي

نيس توبيك يارا

وده لينك الموقع بتاعي لسه عامله من اسبوع
ويارب يعجبك
http://elmaade.ucoz.com/

ياره عبدالله يقول...

متشكرة جدا يا احمد كلك زوق
وكلامك جميلل بجد
تسلم ايدك